TW
47

L'Assemblea de Docents acusa el Partit Popular de promoure la politització de la festa de final de curs del centre de Portocolom, segons assenyala en un comunicat.

Els docents asseguren en aquest comunicat que el passat cap de setmana van rebre l'avís a través del perfil de José Antonio Argiz, secretari d'organització i comunicació del PP de Manacor, i exdelegat d'UPyD a la mateixa localitat, que s'havia posat en marxa una recollida de signatures per internet per a retirar la cançó Seguirem lluitant prevista per a sonar en la festa de final de curs de l'esmentat col·legi.

Notícies relacionades

Segons l'Assemblea, Argiz era un habitual de plataformes com 'No vaig de vaga', i per això creuen que no se'l pot considerar "neutral" en aquest tema. Lamenten també que "l'argument que han donat per a voler retirar aquesta cançó és que té finalitats polítiques, perquè diuen que és una crida a lluitar".

Així mateix, els docents apunten que Argiz no és l'autor de la iniciativa contrària a la cançó, sinó que aquesta ve promoguda per dues suposades mares de l'escola en qüestió. En tot cas, entre els primers signants de la iniciativa hi ha altres membres dels populars manacorins, com el cas d'Onofre Ferrer, director general de Treball i Salut Laboral, a més de president de la junta local de la formació.

A banda d'això, l'Assemblea anuncia que ha iniciat una campanya per a denunciar que la Conselleria d'Educació "no ha pagat ni un euro d'ajudes i beques referents a aquest curs".