Llaços quadribarrats preparats per aquest dissabte. | OCB

TW
6

El símbol prohibit als edificis públics pel Govern de José Ramón Bauzá surt aquest dissabte de forma massiva per celebrar la Diada de la Llengua.

Notícies relacionades

L'Obra Cultura Balear (OCB) convoca una jornada festiva i reivindicativa després que el 2011 s'apleguessin més de 10.000 persones a la seva última Diada. L'entitat espera que la jornada d'avui sigui «la resposta de la societat civil mallorquina al setge a la nostra llengua decretat pel nostre propi Govern».

La jornada s’iniciarà a les 18 hores amb una concentració a la plaça d’Espanya, des d’on partirà la comitiva en cercavila fins a la plaça Major. A les 18.30 a la plaça Major hi haurà una festa infantil amb Cucorba i seguidament, a les 19 hores, se celebrarà l’acte central on es farà una mar de llaços amb els 4.000 símbols que l'entitat ha fet per avui. La Diada acabarà amb una ballada popular a càrrec de l’Agrupació Folklòrica Sa Torre.