Educació assegura que just quatre docents han fet vaga a Mallorca en suport a Sastre
Jornada d'aules buides el passat mes de febrer a un institut mallorquí. | Jaume Morey.
Palma23/05/14 0:00
El seguiment de la vaga de docents a vuit centres educatius de Mallorca en aquesta nova jornada d'aturades ha estat del 0,7 %, tal com informa la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
8 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
En el PP tothom té el seu rol: o de policia bo o de policia dolent; però tots col·laboren en la persecució de la llengua i cultura catalanes; o sigui, en la persecució del nostre poble.
El PP son mentiders compulsius. Impossible esbrinar mai quin grau de mentida hi ha a les seves paraules. Penós, perque al PP hi ha hagut gent correcta i objectiva, però en Bauzà la ben arraconada
Aquests hotelers valdria més que es preocupàssin pel balconning que fa que molts al.lots joves turistes, tornin al seu país díns un bagul. També s´haurien de preocupar dels seus treballadors que fan molta feina i cobren molt poc, i dels seus edificis que molts d´ells. al marge de suposar un impacte paisagístic important i una destrossa de la Natura, no reuneixen els requisits de seguretat, i del Tot Inclòs, que ens porta turisme de molt baiza qualitat i és misèria pels altres negocis que també viuen del turisme. I encara en hi ha mès, però ja m´he cansat.
Si just han fet vaga 4 persones, això suposa que just podran descomptar de la nòmina el dret a vaga a aquests 4 mestres o professors. Els sindicats ho haurien de control.lar i en el cas que descomptin a més de 4 hi ha motiu més que suficient per acusar als responsables d'aquesta afirmació de MENTIDERS.
Quina credibilitat té na trePPitja?
En mi centro, Can PEU Blanc, han hecho huelga al menos 7 compañeros.
Fixau-vos bé: "Els hotelers de Balears estarien presionant a José Ramón Bauzá perquè aturi la vaga de fam del professor Jaume Sastre. Així li han fet arribar fonts pròximes al Partit Popular al docent que porta quinze dies en dejú. El sector tem que el conflicte s'internacionalitzi i pugui anar en contra de la imatge de Balears a l'exterior." (De la premsa d'avui) Recordem que no ho fan per humanitat, ni per la salut d'un home, ni per Mallorca i els seus Drets i Ideals. Només ho fan pels doblers! Així són els PePeros!
Hi ha algú que que encara se'n fii de les seves dades oficials? Més més responsabilitat i més respecte als ciutadans demanaria jo al Govern.