L'IPFB sol·licita a Educació que allargui el curs per les hores lectives perdudes per la vaga
Aules buides durant una de les jornades de vaga al CEIP Llevant d'Inca. | Antoni Pol
Palma16/05/14 0:00
L'Institut de Política Familiar de Balears (IPFB) ha demanat a la Conselleria d'Educació que allargui el present curs escolar fins al 30 de juny, com una mesura excepcional, necessària per la pèrdua d'hores lectives a causa de les jornades de vaga que han marcat aquest any acadèmic.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aquest Agustinet és molt justet! I no en el sentiit de justícia, pobret! És una ànima mea!
Si és així, hauran de tornar els euros que la Conselleria va descomptar als docents!
Per IPFB voleu dir una persona: n'Agustín Buades, no?
Però aquesta gent i la Conselleria no varen dir que la vaga no havia estat seguida per quasi ningú? Si el seguiment fou tan baix com deien no es poden haver perdut tantes hores com per justificar allargar el curs. Convendria que s'aclarissin d'una vegada. Per altre banda, sobre la pèrdua de continguts degut a la aplicació del TIL sense instruccions a temps ni mitjans per aplicar-lo no tenen res a dir?
Es clar que sí... a més de conculcar el dret de vaga, demostren la seva ignorància en temes de calendari escolar. Les sessions d'avaluació al juliol, l'entrega de notes a mitjans juliol (sense periode de reclamacions per a les famílies), redacció de memòries i sol·licituts de matrícula a final de juliol, les llistes definitives d'alumnes admessos i les matrícules, a l'agost i la convocatòria extraordinaria a l'octubre. Primer que es mirin la Constitució i qualsevol calendari de final de curs de qualsevol institut i desprès que diguin els dois als que ens tenen acostumats.