La secretària general del PSIB-PSOE i portaveu d'aquest partit al Parlament, Francina Armengol, ha demanat avui al president balear, José Ramón Bauzá, que convoqui amb caràcter «immediat» la comunitat educativa per a preparar el pròxim curs, després que l'actual «ja estigui perdut».
«Convé que el president negociï» amb la comunitat educativa després que s'hagi «perdut un curs escolar pels deliris del president» per l'aplicació del decret de Tractament Integrat de Llengües (TIL) en els centres educatius sense haver-ho acordat amb la comunitat educativa, ha expressat la líder del PSIB.
Armengol ha criticat que Bauzá prometés en el programa electoral del PP el que va denominar com l'impuls en aquesta legislatura de «les autopistes de l'educació» que, en realitat, s'han convertit en la «pèrdua» d'un curs escolar per l'«aberració pedagògica» que suposa el TIL.
Es tracta d'un «conflicte mai vist» en la història de l'educació de Balears, ha subratllat la cap de l'oposició, qui ha convidat Bauzá a asseure's amb professors i pares per a tractar d'arribar a un consens i obrir amb diàleg el pròxim curs.
Armengol ha criticat que el president balear no hagi fet «ni una sola passa» per a tractar d'arribar a l'entesa amb els professors.
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ni ha fet cap passa, ni la farà, tan li fot perdre un curs, com dos, com tres. L'únic que li interessa de veres és afavorir l'escola privada, i els seus amics del "sirculo", l'escola pública les fa fàstic, i sino basta veure les passes que han fet. Si fan algun moviment serà simplement amb la vista posada a les eleccions, per mirar de sumar vots.