Notícies relacionades
Imatge de la targeta blava.

Polí­tica

Els descomptes de la targeta blava del PP arriben fins a Cap Verd

Els descomptes de la targeta blava del PP de Balears arriben fins a Cap Verd, Bulgària, Hongria, Grècia, Montenegro, el Marroc i Tunísia.

dBalears/ M. Nadal10/05/14 0:00

Polí­tica

El Govern destaca que la targeta blava del PP no té «cap aspecte d'il·legalitat»

El Govern ha recordat aquest divendres que, segons els serveis jurídics del Partit Popular, no existeix «cap aspecte d'il·legalitat» amb la targeta de descomptes del PP balear, coneguda com a targeta blava. En aquest sentit expliquen que si aquest existís, la iniciativa «s'hauria retirat».

Agències/dB09/05/14 0:00

Álvaro Gijón -esquerra- defensà al ple que la direcció nacional del partit avala els descomptes a afiliats al PP balear.

Polí­tica

Els militants del PP podran utilitzar la Targeta Blava a 700 punts de venda

Els militants del PP podran utilitzar la Targeta Blava, amb la qual se'ls aplicaran descomptes, en uns 700 punts de venda; després que unes 300 empreses s'hagin adherit a aquesta iniciativa dels populars.

N. Domblás/ A. Mateos25/04/14 0:00