La Conselleria d'Educació que dirigeix Joana Maria Camps s'enfronta a una multa de fins a 1.200 euros per no donar resposta a un requeriment judicial, on se'ls demana l'expedient de tramitació de la resolució de nomenament d'Ana María Redondo com a membre del Consell Escolar en tant que representant de l'Administració.
Les federacions de pares tant de Mallorca com de Menorca van interposar el passat mes de febrer un recurs contenciós-administratiu contra la resolució mitjançant la qual es va nomenar Redondo Gutiérrez membre del Consell Escolar de les Illes Balears en tant que com integrant del grup de "persones de reconegut prestigi en l'àmbit de l'educació", tot i no tenir cap experiència ni cap reconeixement en l'àmbit educatiu.
Com succeeix en tot procediment contenciós, el jutjat va reclamar a la Conselleria d'Educació l'expedient de tramitació de la resolució de nomenament Redondo. Ara com ara, la Conselleria no ha tramès l'expedient al jutjat. Per aquest motiu, el jutjat ha fet un segon requeriment. En aquest requeriment s'adverteix que si l'expedient no es tramet al jutjat en el termini de deu dies, es podria imposar una multa de 300 a 1.200 euros a l'autoritat o a l'empleat responsable.
FAPMA
La Federació d'associacions de pares i mares d'alumnes de Menorca (FAPMA) assegura que amb aquesta actuació, la Conselleria demostra que “no només no escolta la comunitat educativa, sinó que no fa cas ni de l'administració de justícia”. Des de la FAPMA “ens temem que l'expedient original ni tan sols existeixi, i que la Conselleria estigui confegint-lo arran del requeriment judicial”. Cal recordar que la consellera Camps va dir al Parlament -preguntada sobre els mèrits de Redondo- que els seus mèrits consistien a ser membre d'una federació d'Apimes de Mallorca. Per tots aquests motius, “serà molt interessant examinar l'expedient quan la conselleria es digni a fer-lo arribar al jutjat”, asseguren les famílies.
Camps s'exposa a una multa de fins a 1.200 euros per no respondre a un requeriment judicial
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I no veis que no sap què és un requeriment judicial? No sap dur la Conselleria i no sap res de res. N´hi ha al PP que li deixen fer el ridícul a ella i se la miren de darrera la barrera. I ella, que no hi veu dos dits lluny, hi cau de quatre potes (com deim a Mallorca).
I que li és, si la multa la pagarem els altres, i ella no escolta a ningú. Saps si la suspenien de sous i feina ... Bé. de sous, perque de feina no en fa gens ni mica.
El mal és que la multa la pagarem els ciutadàns.