L'Associació de Lluita Antisida de les Illes Balears, ALAS, i la Universitat de les Illes Balears (UIB) apleguen esforços per a prevenir conjuntament el VIH.
En el marc d'aquesta col·laboració s'estableixen una sèrie de mesures i accions, eminentment de caire informatiu i sensibilitzador per a la comunitat universitària. Entre aquestes destacaran tallers de sexualitat i hàbits saludables per part d’ALAS al campus.
Segons l'acord, la UIB cedirà els seus espais per a la realització de les accions, i per tant, es reservaran algunes de les places per als estudiants. També es preveu dur a terme jornades de realització de proves ràpides de detecció del VIH al campus, així com col·laborar en activitats d’investigació relacionades amb estils de vida saludable.
Joan Lluís Llull, president d’ALAS i el rector Llorenç Huguet plasmaren la seva signatura en el document que estableix la col·laboració entre ambdues entitats. A més, a l'acte hi assistiren el vicerector de Campus, Cooperació i Universitat Saludable, Antoni Aguiló, el director de l’Oficina d'Universitat Saludable i Sostenible, Miquel Bennàssar, i la becària de l’Oficina d'Universitat Saludable i Sostenible, Ana Riera.
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
A la UIB s´han fet molts descobriments útils per a la Medecina, malgrat de no poder gaudir d´una facultat per poder formar nous metges. Jo voldria que a la gent que amolla continuament que la UIB és un centre per adoctrinar la gent, necessitassin una de les cures i medecines que s´han inventat aqui, però que abàns de donar-los el tractament se´ls fés saber que es podràn curar gràcies a lainstitució i a la gent que ells han insultat i calumniat tant i tantes vegades.