El Monestir de la Real acull un acte en suport de l'ensenyament en català al País Valencià
Rere la pancarta han posat representants de l'STEI, FETE-UGT, FAPA Mallorca, l'Associació de Directors d'Infantil i Primària, l'Associació de Directors de Secundària, l'Associació d'inspectors o les Cooperatives d'Ensenyament, entre d'altres. | STEI-i
Palma29/03/14 0:00
El Monestir de la Real ha acollit avui un acte de sindicats i entitats de la comunitat educativa de Balears que volia mostrar el seu suport a les escoles públiques de qualitat i en català del País Valencià.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aquesta és sa gent que ens feia anar a sa vaga, mentra ells, alliberats sindicals no en feien? Ells són eos que ens han fet perdre dues setmanes de sou a molts de Noltros, mentra ells i els que controlaven sa caixa de resistència feien vaga sa tercera setmana i cobraven per cada dia que no treballaven? Son ells els que ens demanen esforços a tots els profesors, i després ells no en fan cap ni un? Vergonya de sindicat...
Compatriotes: Que no ens imposin el LEPE també en aquest fòrum: deixem sense respondre ni valorar els comentaris escrits en la llengua cooficial distinta del català. I si podem evitar de llegir-los, millor. Demostrem, amb fets, que aquí el foraster no és útil ni necessari.
Menuda vergüenza de panfleto. Eso sí, no desentona en nada con los comentarios absurdos que en él se vierten. #EspanyaEnsRoba #Valors #Seny Anda y que os den, figuras!
Jo som inquer i conec l'Armengol. Ella no és una política de categoria, encara que ho ha fet molt be per ésser a on és. Però això ho fan bé molt de polítics, els competents i els que no ho són. Estic impacient per veure una nova generació que me torni la il·lusió per la democràcia i per Mallorca. De moment, continuaré l'hivernaci.
Despres de lo de Shakira, el castella te de esser erradicat dels Paisos Catalans. Juguen amb lo nostre tolerancia! Proud, el castellanisme es una malaltia, fora de les nostres terres! PD. Luz Casal tambei a cantat "Boig per tu" amb catala.
Feia molt de temps que la nostra llengüa no sofria els atacs tan furibuns com els que realitza a Balears i a València l'extrema dreta del pp, però com va dir na Francina Armengol: No pasaran,!!!! I vull aprofitar per sol.licitar el vot a les primàries del psib per Francina Armengol, encara que després votem altres partits, només queda un dia per apuntar-se a la web: https://primariespsib.psoe.es. N'Armengol, juntament amb el grup mes, ha defensat molt els docents davant l'aberració del til, i els atacs cainites de la dreta de Bauzà, i defensa molt la nostra llengua, front al silenci còmplice de Calvo, que a més fa campanya en castellà. Ara València està despertant, però despré de més de 15 anys de deixar-se humiliar, però si aquí guanya na Calvo, entre ella i el pp a Balears podriem seguir fent el camí invers al que ara fa València, és a dir fer passes enrera en el tema de la llengüa. Per això és tan important que els que estimam la llengua votem Armengol a les primàries del psib. Gràcies a la mobilització de la gent que estimam la llengua a València ha guanyat aquestes primàries en Ximo Puig, un candidat obertament catalanista.
Els valenciàns ja estàn despertant de la seva letàrgia blavera, perque ja se´ls ha demostrat que en vers de protegir la modalitat valenciana, la dreta espanyolista només vol aniquilar el Català per poder implantar l´Espanyol com a unica llengüa.