L'STEI xifra en 300 els funcionaris que cobren un plus vitalici per haver estat polítics
Núria Riera presenta fa uns dies les bases de la nova Llei de Funció Pública. | Jaume Morey.
Palma26/03/14 0:00
El sindicat STEI ha afirmat que arriben a uns 300 els funcionaris que cobren el plus vitalici perquè en algun moment de les seves vides van ocupar un càrrec polític en les diferents Administracions.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Que ningú posi en dubte de que el dèficit públic el provoquen els politics, i només ells.
I com és que ningú es fica fort amb els sous d'aquests barruts?
Com a mínim, 300.000 € cada mes, que pagam entre TOTS, Això fa uns 4.000.000 € l'any. I això no és part de la culpa de la crisis ?. I no serà pels mèrits fets fent feina.
"És immoral cobrar una paga vitalícia per una feina que ja no es fa". Si, i no només els funcionaris amb ex-càrrecs. També tots els demés ex-, especialment els polítics. Que d'aquests no se n'ha parlat!. I els polítics que llavors va d'assessor a empreses-monopoli?
Es clar que hauria de desaparèixer aquest privilegi, afecti a 68 o a 300, tant és. És immoral cobrar una paga vitalícia per una feina que ja no es fa. Quan un acaba contracte a qualsevol feina, ha acabat, no cobra fins a la seva mort. Quan es tracta d'estalviar, que és el que sembla que és el que s'ha de fer ara, que s'estalviï començant per aquests privilegis, hauria d'haver estat la primera cosa que se'ls ocurrís. I no, això no, ni pena de la vida. Robarem als funcionaris que són els que estan més a tir i no hi poden fer res. Immorals és poc.