El jutge Castro accepta entregar a Diego Torres 271.000 € perquè pugui «subsistir»
El jutjat havia retingut devers 900.000 euros localitzats pels investigadors en el Credit Suisse de Luxemburg. | Joan Riera
Palma21/03/14 0:00
El jutge instructor del caso Nóos, José Castro, ha acordat lliurar a l'exsoco d'Iñaki Urdangarin, Diego Torres, fins a un total de 271.272 euros dels fons que li van ser intervinguts en un compte de Luxemburg. L'imputat presentà recentment un escrit en el qual al·legava la necessitat de disposar dels doblers davant els «gravíssims problemes» pels quals travessa i que afecten la seva «pròpia subsistència personal».
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Amb tants doblers com han malversat i estafat d'una manera o altra, trob que són molt 271.000€. Amb aquest diners podrien viuré moltes persones necessitades de veritat durant molt de temps.