Armengol, Seguí, Bonet i Andreu durant l'entrega del premi ‘Menorca per la Igualtat’ celebrat dissabte al teatre de Fornells. | Javier Coll
Els tres directors expedientats de Menorca van rebre dissabte horabaixa el premi 'Menorca per la Igualtat', concedit pel Grup de Dones Socialistes del Mercadal i Fornells, per la seva lluita en de fensa de l'educació pública de qualitat.
L'acte, celebrat al teatre de Fornells, comptà amb la participació de Francina Armengol, secretaria general del PSIB-PSOE. En un emotiu homenatge, Rafel Andreu (IES Pasqual Calbó), Jaume Bonet (IES Cap de Llevant) i Margarita Seguí de (IES Joan Ramis i Ramis) van recollir la placa commemorativa enmig d'una gran ovació.
Silvia Pérez, secretària d'Igualtat dels socialistes menorquins, afirmà que el guardó ha estat concedit als directors expedientats “per la seva defensa de l'educació pública, un pilar fonamental per a la igualtat d'oportunitats”.
Armengol, per part seva, destacà la lluita dels docents i criticà “la gravetat” de retallar en ensenyament públic. La socialista considerà que la manca de recursos afecta l'equitat educativa i assegurà que els directors han patit una “persecució injusta” per part del Govern del PP.
Igualtat
El premi ‘Menorca per la Igualtat’ té com a objecte la distinció de persones, entitats, associacions, organitzacions, empreses o qualsevol altre grup de ciutadans i ciutadanes que hagin destacat per la seva tasca en favor de la igualtat d'oportunitats entre homes i dones, principalment en l'àmbit territorial de Menorca.
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Està bé que se´ls animi un poc, i aquests premis son per reconfortar-los.
Continua el circ del repartiment de premis entre la parròquia. És una mena de masturbació col·lectiva que sembla no tenir aturall. Fet i fet, no fan mal a ningú... Idò vénga.
Ànims lluitadors, i ànims a l'esquerra, ni cas de la dreta cavernícola que voldria els docents humiliats i els socialistes silenciats. Endavant!!
Francineta, sabrás mucho de jardines, pero te estás cubriendo de gloria en lo que a la Adm. se refiere. No creo que sea el mejor ejemplo para la ciudadanía premiar a los funcionarios que hacen lo que les sale de los lichis en lugar de acatar la ley a la que se deben y por lo que les pagamos. Pero no sé porqué no me extraña. Recordemos que a todos, y me refiero a todos los partidos, ya les empieza a hacer rampa el culo. Las elecciones están a la vuelta de la esquina y hay que aguantar otros 4 años como sea, que el mercado laboral está muy malito y en el congreso hay calefacción.
Esto es el PSIB. SI eres de izquierdas y no catalanista, no puedes votar.