Els docents denuncien el clima de conflictivitat que viuen els centres educatius. | Arxiu

TW
14

Les dimissions a l'educació no s'aturen. L'Assemblea de Docents assegura que les renúncies dels caps de departament i directius ja han arribat a les 300, després que aquesta setmana hagin dimitit vint-i-cinc caps de departament: Sis, de l'IES Clara Hammer de Pollença; vuit de l'IES de Llucmajor i onze de l'IES Portocristo.

Els docents atribueixen les dimissions al clima conflictiu viscut amb la Conselleria d'Educació i apunten a la situació alarmant que suposa que, en menys de sis mesos, centenars de directius hagin deixat el càrrec.

Persecució i incertesa

Segons l'Assembla, la immensa majoria de dimissions es poden adscriure a la manifestació que feren els onze caps de departament que dimitiren a Andratx, que asseguraren que no desitjaven continuar exercint el càrrec “en l'actual context de persecució, incertesa i descrèdit de la tasca docent i directiva”. A més, consideraren que el clima no és l'adequat “per garantir la convivència escolar i desenvolupar les tasques de responsabilitat amb confiança".