Bauzá encapçalarà anit l'acte institucional commemoratiu del Dia de les Illes a la Llotja de Palma
Bauzá, a Menorca, on presidí l'acte institucional del Dia de Balears a aquella Illa. | Javier Coll Javier
Palma28/02/14 0:00
El president del Govern, José Ramón Bauzá, encapçalarà anit l'acte institucional commemoratiu del Dia de les Illes Balears, que té com eix central el lliurament dels premis Ramon Llull i la Medalla d'Or 2014, i que se celebrarà a les 20 hores a la Llotja de Palma.
També a Illes Balears
- Un ciutadà envia una carta a la consellera de Salut per a denunciar el tracte lingüístic rebut a l'hospital Verge de la Salut
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- TIB suspèn la parada de bus de Felanitx el segon dia de l'Acampallengua
- Tomeu Martí respon a les pressions i amenaces de Vox
- El nou director d'IB3 es desfà de la sèrie 'Norats' sobre dos mallorquins perseguits pel franquisme
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Menys de catorze mesos. Ti-.tac, tic-tac, tic.tac.
Serà millor no veure-ho. Serà qüestió de sortir a predre l'aire o a fer vent, com les bruixes. En tal de no veure com li pengen la medalla a en Delgado... La llàstima és que plourà.
Hi qué hi ha de fer aquest XORISO FORASTER ? Es veu que s'acosten eleccions.