Notícies relacionades
Bauzá, vigilat per Duran durant la votació al Ple d'aquest dimarts.

Polí­tica

Bauzá diu que els missers de la CAIB decidiran si s'ha de recórrer l'anul·lació de l'increment salarial dels seus

El president del Govern, José Ramón Bauzá, ha assegurat que «no s'ha apujat ni un sol cèntim d'euro» el sou dels membres del seu gabinet, i ha defensat que no tenia cap intenció de fer-ho, ja que els seus salaris suposaran un estalvi de 1,5 milions d'euros als comptes públics al final de legislatura.

Agències/dB18/02/14 0:00

La notícia de l'increment salarial dels membres del Gabinet del president caigué com una bomba en ple esclat del 15M a Palma. Prop de mil indignats es concentraren per aquest motiu a les portes del Parlament.

Polí­tica

El TSJIB toma l'increment salarial dels col·laboradors més propers a Bauzá

El Tribunal Superior de Justícia de Balears (TSJB) ha donat la raó a UGT i anul·la l'increment salarial de l'equip de Bauzá.

S.C.12/02/14 0:00