El fiscal rebaixa de cinc a dos anys i mig la petició de condemna a un exalt càrrec d'Ibatur
El fiscal ha considerat que la mecànica per malversar els fons públics era 'freda' i 'planificada', i a més, que l'import sustret és important. | Pere Bota.
Palma12/02/14 0:00
La Fiscalia Anticorrupció ha rebaixat de 5 anys i 3 mesos a 2 anys i 6 mesos la petició de condemna per a Miquel Àngel Bonet, un exalt càrrec del Govern, per malversar 95.563 euros públics de l'Institut Balear de Turisme (Ibatur) entre 2004 i 2007, simulant contractes per serveis no prestats.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Això si es marca PP= Marca España, si Espanya es un toro, te tantas PPaparras afarradas xuclant-li la sang que ja pareix una cabra, i magra. I haver de conviure amb això,es un malviure emprenyat. I ara vas i demanes l'indult per bon al-lot. Salut per els qui vos donen cannya.