Notícies relacionades
Un 74% dels centres d'Eivissa tenen "molts problemes" per aplicar el TIL
Un 74% dels centres d'Eivissa que estan aplicant el Decret de tractament integrat de llengües (TIL) tenen “bastants o molts problemes” per aplicar el TIL. A més, un18% “no apliquen l'anglès” i només un 8% assegura tenir “cap o pocs problemes” en l'aplicació a les aules de la nova normativa.
L'STEI demana la dimissió de Camps per desautoritzar l'informe sobre el fracàs escolar
El sindicat STEI ha reclamat aquest dijous un altre cop la dimissió o la destitució de la consellera d'Educació, Joana Maria Camps, per desautoritzar els resultats de l'informe de l'associació de directors de secundària de Mallorca sobre l'aplicació del TIL en el primer curs.
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart