El misser de la infanta no està preocupat per la possible esbroncada popular a l'arribar als jutjats
L'advocat de la infanta Cristina, Miquel Roca, ha afirmat que l'esbroncada que pugui haver el dissabte davant els jutjats de Palma no faran que la filla del rei es posi nerviosa de cara a la seva declaració com imputada pel cas Nóos.
El jutge degà autoritza a la infanta Cristina a baixar amb cotxe la rampa dels jutjats
El degà del partit judicial de Palma, Francisco Martínez Espinosa, ha autoritzat que la infanta Cristina baixi amb cotxe la rampa que dóna accés a la porta del darrere dels Jutjats de Via Alemanya de Palma. El magistrat ho ha decidit a instàncies de l'informe de la Policia Nacional, que considerà "absolutament recomanable i estrictament necessari" que Cristina de Borbó accedeixi en vehicle a la seu judicial amb l'objectiu de "garantir adequadament la seva seguretat".
Una «manifestació antimonàrquica» rebrà la infanta Cristina als jutjats de Palma
El dia de la declaració de la infanta Cristina a Palma com a imputada en el cas Nóos hi haurà com a mínim una manifestació antimonàrquica en els carrers annexos a la seu judicial.
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent