El misser de la infanta Cristina, Jesús María Silva, ha afirmat que la filla del rei frisa per declarar aquest dissabte al jutjat de Via Alemanya de Palma com imputada pel cas Nóos, perquè d'aquesta forma s'«alliberarà un poc d'aquest tràmit».
L'advocat ha assegurat aquest dimecres als periodistes que la Duquessa de Palma «es troba bé, gràcies a Déu. Està serena», ha afegit el lletrat a les portes del seu despatx de Barcelona. Tanmateix, Silva no ha volgut contestar sobre qüestions estratègiques de la defensa, com si durant l'interrogatori respondrà a totes les parts.
Ha insistit el lletrat que aquests dies s'estan reunint amb freqüència amb la infanta per a preparar el seu defensa, i ha afirmat estar convençut que la declaració davant el jutge José Castro servirà per a demostrar la seva innocència.
Sobre la possibilitat de baixar la rampa dels jutjats caminant o amb cotxe, ha dit que aquestes «són qüestions de seguretat que no decidirà ella» i que en cap moment han tractat aquest punt en les reunions mantengudes fins ara. Silva també ha dit que creu que aquests dies no es reunirà amb l'advocat d'Iñaki Urdangarin, Màrius Pasqual Vives, de cara a la declaració d'aquest dissabte davant Castro.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.