L'Assemblea de professors de l'IES Antoni Maura vos desitja Bon Nadal!! | assembleaprofmaura (Youtube)
L'Assemblea de Professors de l'IES Antoni Maura ha decidit felicitar les festes enregistrant una nadala reivindicativa. Es tracta d'una versió de la coneguda cançó 'El 25 de desembre'.
La nadala comença dient “Ja ho dèiem l'any passat, fum, humo, smoke, contra llaços i senyeres contra el nostre català, no suporten la docència, perquè ensenya què és decència, fum, fum, fum”.
Els docents fan un repàs per les accions més destacades d'aquest primer trimestre “des del 16 de setembre, fum, fum, accions, concentracions, pitades i revolució. Aules buides i tancades els docents estem en vaga i una mani ena avala”.
Tampoc falten referències al suport que han donat les famílies als docents i a les mocions en contra del Decret de tractament integrat de llengües que han fet la majoria d'ajuntaments de Mallorca, “part forana vota en contra del TIL i de sa madona”.
Els professors també aprofiten per recordar que “no ens donam per vençuts. Ni TIL, ni llei de símbols, ni Estarellas, ni Bauzá, no aconseguiran callar-nos, ni amb multes doblegar-nos, fum, fum”.
Felicitació verda
Altres centres com l'IES Marratxí han optat per tenyir de verd la seva postal elaborada per la coordinadora d'audiovisuals a partir del treball realitzat per l'alumnat d'Educació plàstica i visual.
8 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Tot entreten. Poquetes feines deven tenir.
Molt be docents i ENDEVANT
Estos son los profesores encargados de educar a las nuevas generaciones ¿Qué podéis esperar? Es la prueba de por qué Baleares está a la cola de la educación en España que está a la cola de la educación en Europa.
Enhorabona professors, seguiu endevant !!!
No he sentit sa nadala, però agraesc es detall de que mostrin sa nostra bandera, en lloc de sa des veïnat.
Els docents son els depositaris de la dignitat i el coratge que manca a la major part de mallorquins...
@Joan M: ha 1 interj. [LC] Expressió usada per a acollir la nova d’una cosa que semblava no poder ésser. 2 interj. [LC] ha! ha! Expressió usada per a indicar satisfacció, triomf. 3 interj. [LC] ha! ha! [o ha! ha! ha!] Expressió usada per a imitar una riallada. ja 1 1 adv. [LC] Des d’abans, no més tard, d’un temps determinat del passat, present o futur. Quan hi vam arribar, ell ja se n’havia anat. Quan hi arribarem, ell ja deurà ésser fora. Fa dos dies que els el vaig adobar, i ja el tornen a tenir espatllat. 1 2 adv. [LC] Davant d’un verb en present, expressa una acció immediata. Ja vinc! Ja ho fas? 1 3 adv. [LC] Davant d’un verb en futur, expressa la confiança en què una cosa s’esdevindrà. Ja ens veurem. Ja ho faré. 1 4 interj. [LC] Expressió usada, sovint irònicament, per a indicar que ens fem càrrec del que ens diuen, que hi assentim. 2 1 [LC] ja que loc. conj. Del moment que. Ja que en portes, dóna-me’n. 2 2 [LC] ja sia que loc. conj. Encara que. 3 [LC] ja... ja... loc. conj. Introdueix proposicions distributives. (DIEC2)
Molt bona ;) JA JA JA JA