La infanta entrant a la seva feina de lCaixa en una imatge d'arxiu. | Andreu Dalmau - EFE - EFE

TW
0

El jutge instructor del cas Nóos, José Castro, s'ha dirigit avui a les parts personades en el procés per preguntar-los si creuen que ha de citar la infanta Cristina perquè declari com a imputada pels suposats delictes de frau fiscal i blanqueig de capitals.

En la providència dictada avui, el jutge dóna cinc dies de termini i demana a les parts que «facin les al·legacions que estimen pertinents en relació amb una hipotètica citació de Cristina de Borbó perquè comparegui a prestar declaració en qualitat d'imputada per suposats delictes contra la Hisenda Pública i / o de blanqueig».

El jutge ha dictat aquesta resolució després d'haver rebut el passat 5 de desembre els informes de l'Agència Tributària que estaven pendents, últimes diligències que havia ordenat abans de pronunciar-se sobre una eventual nova imputació.