Notícies relacionades
Camps desmenteix que hagi dimitit cap alt càrrec d'Educació
La consellera d'Educació, Cultura i Universitats, Joana Maria Camps, ha afirmat aquest dimarts que cap alt càrrec de la seva Conselleria ha dimitit més enllà dels «canvis de govern» que s'han produït dins de l'executiu autonòmic.
EU denuncia que Educació no informa l’Oficina de la Defensora del Poble sobre el conflicte a les aules
Esquerra Unida de les Illes Balears lamenta que la consellera d'Educació del Govern, Joana Maria Camps, no just ignora el conjunt de la comunitat educativa, sinó que també no fa cas al què li dicta una alta institució de l’Estat, en referència a la demanda de l’Oficina de la Defensora del Poble, que li reclama, per tercera vegada, que li enviï un informe sobre la situació que es viu a les escoles de l'arxipèlag, sense que de moment hi hagi cap resposta.
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Conseqüències de la prova cicloturista Mallorca 312: gent confinada a ca seva durant hores i retencions de més de vuit quilòmetres
- Les Balears mantenen el subministrament elèctric però es queden sense alguns serveis de telefonia i d’internet
- MÉS lamenta la «deriva negacionista» del Consell i denuncia la conversió de les finques públiques en vedats privats de caça