#16S: vaga indefinida a l'educació
La comunitat educativa rep el Premi Marta Mata
El moviment educatiu balear va rebre ahir capvespre el Premi Marta Mata, de l'Associació de Mestres Rosa Sensat del Principat de Catalunya. El guardó s'entrega a tota la comunitat educativa en reconeixement a la seva lluita “en contra de la política educativa i lingüística del Govern balear i en defensa del futur de l'educació”.
L'encarregada de rebre el guardó en nom de tota la comunitat educativa va ser la responsable de Normalització Lingüística del sindicat STEI-i, Maria Antònia Font. Font va expressar el seu agraïment en nom de tots els membres de la comunitat educativa balear que dia a dia estan lluitant per mantenir un sistema educatiu de qualitat.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Tothom reconeix la feina feta pels docents. I així en Ramon Bauzá també e dóna a conèixer per tot. Ja va bé. Però més li valdria, com aquell jove florentí, no gaire intel·ligent, que volia gastar fins a mil florins per donar-se a conèixer, de gastar-ne dos mil per aconseguir que no el coneguessin.
L'Associació de Mestres Rosa Sensat i la pedagoga Marta Mata, han estat molt lligades als Mestres de les Illes a través de la formació que es feia, sobretot, a les Escoles d'Estiu. La renovació pedagògica, la reflexió conjunta i horitzontal dels mestres a les escoles d'estiu ha estat un factor de canvi i d'actualització de les practiques educatives més creatives i innovadores i que han ajudat a millorar l'escola i l'educació de les illes. La comunitat educativa de les illes Balears ha aconseguit posar en primer terme la importancia de l'educació i tenir, al costat per aquesta reivindicació vital, una majoria social que ha sortit pacíficament al carrer en defensa de l'educació de qualitat, inclusiva i en català. ENHORABONA A TOTS!
CLAR QUE VOS DONEN UN PREMI, PERDAAAALS, SI LES FEIS SA FEINA BRUTA....QUE MES VOLEU