Les Afectades per la Hipoteca es concentren a Maó contra la “línia d'hipoteques escombraries” del Santander
Imatge que s'ha fet córrer per animar a la concentració en contra de les pràctiques que segons la PAH realitza la UCI. | PAH Menorca
Maó19/11/13 0:00
La Plataforma d'Afectades per la Hipoteca (PAH) a Menorca i col·lectius propers a l'expressió menorquina del 15M han convocat a tota la ciutadania en general a acudir avui migdia a les 12 hores al carrer de les Moreres, a Maó, en el marc de la lluita que un total de tretze famílies duen endavant contra la UCI (Unión de Créditos Inmobiliarios), una societat financera pertanyent al Grup Santander.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Todos sabemos que los bancos son los mayores depredadores que existen y que no son las "hermanitas de la caridad". Hasta el más tonto sabe que si va a pedir dinero firma su sentencia de muerte. Te destrozan, te chupan la sangre. Lo único que cabe hacer es no ir para nada. Una vivienda en régimen de alquiler es, en principio, una buena solución. Pero claro, si no eres propietario "eres una mierda" (?).