El Tribunal Suprem ha confirmat la condemna de presó a Maria Antònia Munar pel cas Maquillatge, per la qual cosa l'expresidenta del Consell haurà de seguir a la presó. Cal recordar en aquest sentit que el passat 19 de setembre es va celebrar la vista davant el Tribunal Suprem en el recurs de cassació contrari a la condemna de cinc anys i mig de presó contra l'expresidenta d'Unió Mallorquina.
«S'ha condemnat a la senyora Munar sense proves, només per ser presidenta del Consell de Mallorca. L'Audiència Provincial de Palma, en una sentència arbitrària, va vulnerar la seva presumpció d'innocència i el principi acusatori», va afirmar llavors José Antonio Choclán, advocat defensor de l'expresidenta. El lletrat va demanar la sentència absolutòria davant la Sala Segona, presidida per Carlos Granados, acompanyat dels magistrats Francisco Monterde (ponent), Andrés Martínez-Arrieta, Perfecto Andrés Ibáñez i Manuel Marchena.
Es dóna la circumstància que el passat mes de juliol un tribunal presidit per Granados va rebaixar a 9 mesos de presó la pena de 6 anys dictada per l'Audiència de Palma contra l'expresident del Govern balear, Jaume Matas.
Operació Maquillatge
El Suprem confirma la condemna de presó a Munar pel cas Maquillatge
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
8 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Jutges castellans i maçons. Només saben prevaricar. Una justícia que reconeix el delator o la delació és inquisició. Aquí els policies i jutges han muntat el número. Així qualsevol ês culpable!!
Això és la justícia? Al servei de: Jaume Mates, Cristina de Borbó, Undargarín, Alemany, Bárcenas...? Qui vol una altra revolució a l´estil de la francesa o la russa, sorgides del poble? Ens hi anam acostant? La marea verda ho insinuava?
He llegit la sentència amb interès. Hi ha una predeterminació en la condemna. Hauria estat més senzill absoldrer-la.
PP = PSOE;;;;psi-cola i coca-cola. tancan els de aqui, els seus estan lliures.
PP = PSOE;;;;psi-cola i coca-cola. tancan els de aqui, els seus estan lliures.
PP = PSOE;;;;psi-cola i coca-cola. tancan els de aqui, els seus estan lliures.
Tornam a trobar una bona mostra de la llei de l'embut. Justícia i colonialisme són incompatibles.
Al trullo, princepessa!