El Círculo Balear insta l'Executiu a combatre la crida a incomplir el Decret de tractament integrat de llengües (TIL). Per això, l'organització espanyolista denunciarà tots els centres que infringeixin la normativa vigent, segons ha anunciat mitjançant un comunicat.
En unes manifestacions atribuïdes al cap de l'entitat, Jorge Campos, s'assenyala que els centres han de tenir aprovat un projecte lingüístic d'acord amb la nova normativa, i complir-lo, perquè «en cas contrari s'estaran situant al marge de la legalitat vigent i, en democràcia, això no es pot permetre».
Aquest sector apunta que les denúncies «es guanyaran igual que ha succeït amb totes les interposades per vulnerar l'elecció de llengua en el primer ensenyament».
'Radicals'
Per al Círculo, els sindicats i docents convocants de la vaga indefinida han adoptat un «caràcter radical i totalitari que atropella els drets de pares i fills». «La seva actuació és reprovable des d'un punt de vista ètic, i sancionable des d'un punt de vista legal en infringir la llei».
«Una part del col·lectiu, que no compta amb el suport social per a seguir amb l'il·legal sistema d'immersió obligatòria en català intenta qualsevol mesura per a imposar-se», diu literalment el text.
Segons l'entitat, la societat balear dóna suport majoritàriament a l'educació trilingüe, com reflecteix una enquesta recent de l'Institut Balear d'Estudis Socials que indica que el 77 % dels ciutadans dóna suport al trilingüisme.
14 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
vetllarà = vetlarà infringeixin = infringesquin
Estos cabestros del cir culo, fascistas de oropel de circo, podrán jugar a la gestapo o a las ss en ciutat. Como se les ocurra asomar los hocicos por foravila les van a moler los lomos a palos. En Sineu ya quedaron avisados.
I ell com ho sabrà? O es pensa que el deixaran fer una visita d'inpecció? Il·lusos!
Ha,ha,ha,hhhhhhaaaaaaaaaaaaaaha,hua. Korke Campos se autoanomena per det propi, camia blave corbata negra,SS Obersturmbännfürer del Herr Baussá. A la cassera de qui ?¿ que collons te que voure aquest bambol amb la educació escolar ? ha de posar mes llenya a la caldera, aquest tipo fa riure, pero no com els germans MARX, fa riure de pena i angunia,que vagi a mamar a ses lleones des Born ¡aine grossen gadelloten¡
Quines enquestes??? Les que realitzareu voltros, mal informant a la gent, i enganant als ciutadants. Vergonya haurieu de tenir. El nom ja diu molt de voltros "Círculo", la llàstima, és que utilitzeu el Balear al darrrera. Fins i tot la página web, età escrita en castellà! Començau a donar exemple del trilingüisme. La majoria de voltros, segur que simplement sou monolingües.
Quines enquestes??? Les que realitzareu voltros, mal informant a la gent, i enganant als ciutadants. Vergonya haurieu de tenir. El nom ja diu molt de voltros "Círculo", la llàstima, és que utilitzeu el Balear al darrrera. Fins i tot la página web, età escrita en castellà! Començau a donar exemple del trilingüisme. La majoria de voltros, segur que simplement sou monolingües.
Però com ens agrada la manipulació de dades TILEROS!! Clar que el 77% estem a favor del trilingüisme, com voleu que os ho diguin??? Anglès SI. TIL NO!! No hi ha millor sord que el que no vol escoltar.....MANIPULADORS, QUIN FÀSTIC!!
Quines esquetes??? Les que realitzareu voltros, mal informant a la gent, i enganant als ciutadants. Vergonya haurieu de tenir. El nom ja diu molt de voltros "circulo", la llàstima, és que utilitzeu el Balear al darrrera. Fins i tot la página web, età escrita en castellà!
Reglamento de Régimen Disciplinario de los Funcionarios: Art. 6: [Constituye falta muy grave] d) La adopción de acuerdos manifiestamente ilegales que causen perjuicio grave a la Administración o a los ciudadanos. Art. 7: [Constituye falta grave] a) La falta de obediencia debida a los superiores y autoridades. d) La tolerancia de los superiores respecto de la comisión de faltas muy graves o graves de sus subordinados.
Desde quant un grup terrorista cultural pot controlar als docents?????