El cap de la Federació de l'Ensenyament del sindicat CCOO a Balears, Toni Baos, ha intervingut avui horabaixa a València a un acte organitzat per a mostrar suport als docents en vaga de les Illes. A aquest esdeveniment hi han participat a més un representant de les seccions educatives de CCOO al País Valencià i al Principat.
L'acte s'ha duit a terme a la plaça Nàpols i Sicília de la capital valenciana. A les xarxes socials les novetats d'aquesta concentració han arribat fent servir l'etiqueta '#XarxaSolidaritat'.
El sentit de l'acte recull el testimoni de les concentracions que en els primers quinze dies de vaga docent s'han duit a terme a tots els territoris de parla catalana, fent èmfasi en la posició que manté fins el moment la comunitat educativa de Balears front la política educativa del Partit Popular, i en especial la tasca que en el conflicte ha desenvolupat la classe obrera.
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No tenen vergonya quan diuen que la gent que va sortir al carrer no representa el sentir de les Illes! El que sabem i llegim, des del Principat, ens emociona. Així que, suposo que viure-ho en directe deu ser encara més emocionant. No crec que les coses tornin a ser igual, després d´aquesta vaga i de la solidaritat que ha engendrat. Per molts de nosaltres, contribuir a la caixa de resistència és una alegria. Aquest govern ha de saber que s´ha posat el poble en contra.
Si ja és valuosa sa solidaritat que mos puga venir des Principat, molt més, perquè es troben en pitjors condicions, és sa que puga venir de València