El Lobby per la independència convoca una concentració davant la presó
La protesta serà pacífica i vol denunciar la “politització de la justícia” després de l'empresonament de Maria Antònia Munar. L'acte es desenvoluparà al parking del centre penitenciari de Palma el pròxim 9 d'agost a les 19 hores
El Lobby vol protestar contra la "politització de la justícia" després de l'empresonament de Maria Antònia Munar. | MARC MESTRE
Palma27/07/13 0:00
El Lobby per la independència ha convocat una concentració davant la presó de Palma per denunciar la “politització de la justícia” després de l'empresonament de Maria Antònia Munar. La protesta serà el 9 d'agost a les 19:00 hores al parking del centre penitenciari.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
26 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aquesta concentració té un petit problema. Es va convocar quan encara no havia entrat cap polític del PP , sense comptar els que ja hi son dins des de fa un parell d'anys. Ara n'han entrat devers 4 i això desautoritza totalment l'objectiu de la concentració. No val la pena fer-la ni anar-hi. L'ùnic que no tardarà a entrar és en Matas.
Que no ens imposin el bilingüisme també en aquest fòrum: deixem sense respondre ni valorar els comentaris en la llengua cooficial distinta del català o LEPE (Lengua Española Propia de España i del mundo mundial...). I si podem evitar de llegir-los, millor. Demostrem, amb fets, que aquí l'idioma foraster no és útil ni necessari.
Yo no habría elegido un lugar mejor para que se reuna la ultraderecha xenófoba mallorquina. Eso sí, que se reunan en el patio de dentro...
Munar és un cas d'estudi com la principal lladregota de la història contemporània mallorquina. Sobren més comentaris.
Aquestes manifestacions folkròriques no serveixen. Se ha de organitzar un partit per la independència de Mallorca, semblant àl SCI (Solidaritat Catalana per la Independència). A Catalunya ha estat la existència de SCI que ha fet moure a la gent encara que no hagi aconseguit gran número de vots ha aconseguit polaritzar l'electorat català. Ara només hi ha dues opcions polítiques a Catalunya, Independència: SÍ o NO. Un partit com el SMI (Solidaridat Mallorquina per la Independència) aconseguesqui uns 15.000 vots, la societat mallorquina ja només tendrà dues opcions: SÍ o NO.
L'únic delicte provat fins ara de Maria Antònia Munar és haver lluitat contra el sistema corromput espanyol i anti-mallorquí. Clar, tot el que per culpa seva s'ha gastat dins Mallorca, no s'ho han pogut repartir els imperialistes en sobresous ni comptes als paradisos fiscals, i això és molt greu. Endavant Lobby, tanta sort de voltros
Magda i Miquel: jo no conexia el lobby i ara amb aquesta acció, crec que l,acerta.la justicia espanyola esta podrida...mes que justicia es inquisicio.
Jo pens que si el Lobby tenia algun crèdit, amb aquesta l'ha perdut. Algunes coses em resultaven simpàtiques den Palou i en Sastre, i algunes també coratjoses, però amb aixó s'han passat 10 pobles. Anau errats de totes totes, no és a vosaltres a qui toca defensar UM.
Aquesta es la que va dir aquí no hi caben tots, fent referència a les persones immigrants, doncs a la pressó trobarà tot l'espai vital necessari.
completament dacord amb na magda, tot i fins ara em sentia simpatizant del lobby Sense cap dubte, Matas i els altres peperos son culpables i mereixen estar a la presó.Però la senyora Munar també.Els del Lobby s'han llüit i mostren el llautó.