La nota pública de la Conselleria explica que "l'experiència de Bosch a l'administració, així com en el sector privat, són factors a tenir en compte". Explica també que "les millores en la formació i educació han de contribuir a augmentar la capacitat professional dels joves de les Illes i, per tant, la competitivitat de l'economia".
Dies enrere es va fer públic que el Pi havia explorat la possibilitat d'incorporar Bosch al projecte. L'exconseller d'Educació, que havia assegurat que tenia diverses ofertes de feina, sembla que, finalment, ha vist com cap de les possibilitats que tenia obertes fructificava. És així com, tot i haver abandonat la Conselleria d'Educació setmanes enrera, ha acceptat assessorar el conseller d'Economia.
El president José Ramón Bauzá premia d'aquesta manera Bosch, que durant els dos primers anys de legislatura ha estat determinant per desmuntar el sistema educatiu vigent, enfrontant-se a la comunitat educativa.
13 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Un altra dessertor del guix que no vol tornar a les aules....per qué será???
I la seva carrera?, I els seus companys de feina?, I els seus alumnes i ex-alumnes?, I la seva reputació?, i la seva consciencia?..
En Bosch, tenia molts projectes, pero la veritat és que al sector del que era conseller no el volen i tan sols el seu amo l'ha recol·locat on sigui per que no plori més.
Rafel Bosch, nou assessor de la Conselleria d'Economia, àrea de submarinisme sense permissos i calderetes de llagosta
És vergonyós, però clar ja estam curats d'espants...
Absolutament patètic.... En un moment de retallades en què milers de treballadors, alguns excel·lents treballadors, hagin estat acomiadats del Govern, malgrat les seves funcions fossin necessàries; ara el Govern es dedica a contractar personal sense cap necessitat.... I això no acaba aquí. La setmana que desapareix l'empresa Espais de Natura Balear i s'intregra a l'IBANAT. Seria lògic que els serveis centrals (compres, assessoria jurídica, personal administratiu...) haguessis de reajustar els efectius, en comptes de treure gent que fa feina sobre el territori i en defensa de la natura. Ara bé, tot al contrari, no només es diu que no hi haurà canvis, sinó que es contractaran dos o més directius...... Tot un despropòsit de gestió i un vergonya més que ens volen fer empassar, per la "majoria" que sembla que els dóna carta blanca per fer tot allò que volen, sense lògica ni sentit. Una vergonya!
Déu n'hi do amb el PI, provant de fitxar qualsevol pepero ni que sigui un capità de sa castellanització. Al final voldran ser tan "moderats" que seran com el PP i pretendran que tot segueixi igual sempre més: separats de sa resta de catalanitat, dins d'Espanya i batallant dia sí dia també amb es Rajoys, Aznars, Aguirres, Ibarras, Guerras, etc. per quatre llenties i 2 gargalls a sa dignitat.
Que no ens imposin el bilingüisme també en aquest fòrum: deixem sense respondre ni valorar els comentaris en la llengua cooficial distinta del català o LEPE (Lengua Española Propia de España). I si podem evitar de llegir-los, millor. Demostrem, amb fets, que aquí l'idioma foraster no és útil ni necessari.
Siempre hay sitio para un panca en la Administración. Lo oficial y lo real, cada vez más lejos.
En aquest cas pareix que Roma sí paga traïdors...