Les revisions que fa l'IB-Salut per prevenir el càncer de mama han disminuït en els darrers anys. Així consta en la resposta a una pregunta parlamentària realitzada per la diputada de MÉS, Fina Santiago, qui sol·licità, per escrit, l'evolució de les citacions i exploracions realitzades en el marc del Programa de Detecció Precoç de Càncer de Mama del Govern al conseller de Salut, Martí Sansaloni.
retalls a sanitat
L’IB-Salut fa menys revisions per la detecció precoç del càncer de mama
El 2012 se citaren 25.543 dones majors de 50 anys en el marc d’aquest programa de la Conselleria de Salut i se n’exploraren 19.446
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Així cobreixen dos objectius: l´estalvi sanitari i que si no es detecta un càncer a una persona que ja acaba la seva cursa laboral, es morirà abans de jubilarse. Tot son avantatges.