TW
0

Els treballadors d'Orizonia han començat a rebre els ingressos de la resta de la nòmina de març que estaven pendents de pagament, una de les raons per la qual aquesta setmana han protagonitzat diverses protestes a la seu de l'empresa a Palma.

Aquesta passada nit una vintena d'empleats del desmantellat grup turístic han dormit a les instal·lacions del ParcBit, on es troben les oficines, després de protagonitzar un tancament ahir horabaixa, segons han informat fonts de CCOO.

Malgrat que han esperat el president José Duato, aquest no ha acudit avui a l'empresa, han afegit els treballadors, que dilluns passat van realitzar una protesta davant l'oficina del directiu per a demanar la seva dimissió, a conseqüència de la publicació a la premsa que havia rebut 33.000 euros en concepte de nòmina, mentre a ells no se'ls havia acabat de pagar el salari que els pertocava de març.

Aquestes nòmines estan essent completades avui, han confirmat els treballadors, una part dels quals es reuneix aquest matí amb el jutge concursal a l'espera que ratifiqui avui l'expedient de regulació d'ocupació (ERO), que afecta 2.347 treballadors.

L'aixecament de l'acta d'acomiadament suposarà que els treballadors puguin començar a tramitar les seves prestacions per atur i cercar recol·locacions al mercat laboral.