rutes per mallorca, Consell, Mascaró
El termini per senyalitzar les rutes de Mallorca no expira fins avui
Emili Gallardo assegurà durant l’interrogatori judicial que aquesta tasca “està feta en la major part”. Ahir s’instalà un plafon a l’entrada de Fornalutx
Emili Gallardo assegurà dimarts a la jutgessa Carmen González que el termini per senyalitzar la ruta del Raiguer a la Tramuntana, objecte d'investigació criminal, acabava el 28 de març de 2013 (és a dir, avui mateix) i que aquesta tasca estava "feta en la seva major part" amb fites de pedra en els espais protegits i amb senyalització horitzontal, adhesius i plafons en el centre dels pobles. El coordinador de l'associació PAs el Camí explicà també que el departament de Medi Ambient del Consell canvià de criteris i prohibí les estaques amb plaques. Reconegué que els plafons amb les indicacions estaven fets, però podrien faltar-ne alguns per instal·lar. Explicà que el transport i el montatge els ha de fer l'empresa Ideas. Gallardo digué a la jutghessa que la instal·lació dels plafons s'havia consensuat amb setze ajuntaments mitjançant la firma de convenis.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
15 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Jo ara no és que pensi que tota aquesta feina es pugui fer en un dia o dos, però no l'empresonaren ahir o abans d'ahir? I no és un poc estrany que l'hagin empresonat abans i tot del termini per acabar la feina? O això, o jo no he entès be les notícies... Però si les he entès bé i és així, quina diligència! Ja haguéssin pogut tenir la mateixa amb en Baussà quan cobrava de batle i de la farmàcia, abans que s'embutxacàs els nostres doblers. I amb Son Espases abans que no construíssin l'hospital. I... etc etc...
Que no ens imposin el bilingüisme també en aquest fòrum: deixem sense respondre ni valorar els comentaris en la llengua cooficial distinta del català. I si podem evitar de llegir-los, millor. Demostrem, amb fets, que aquí l'idioma foraster no és útil ni necessari.
De "inexplicablemente",nada.Su arresto sin fianza está motivado,aunque el PAS tire balones fuera En el auto judicial se explican los motivos.Supongo que sus abogados intentarán sacarlo de la prisión cuanto antes,pero ha tenido mala suerte.Con tanta corrupción por todas partes,ahora le ha tocado a él y a MES.(A ver cuando le toca a MAS).Es lo que hay,quien la hace,ha de pagarla.
Jo abans em deia Emiliu, però em vaig fer català de les províncies insulars i ara em faig dir Emili Gallard, per no semblar tan xarnegu. Mira, mira com robo els diners públics! Ja semblo un polític català de veritat!
Batuadell de feixistes Toni, que omplireu les cunetes de les carrteres de Mallorca de cadàvers l'any 1936.
Batuadell de xorissos. Tant de criticar a nes pp i aquests comunistes encara són pitjors!!! "Consejos vendo que para mi no tengo"
He rebut aquest comunicat del Pas: Ha estat detingut inexplicablement,amb presó sense fiança, el tècnic del Pas a Mallorca, Emili Gallardo, acusat de no haver fet les feines d'implantació del Camí dels contractes i subvencions atorgades per a tal finalitat, sense cap prova ferma i només per suposats indicis, relacionant-ho amb el fet d'haver-se presentat com a independent a la llista del PSM del seu poble. Volem aclarir: 1- Tenim plena constància i donem fe de la seva innocència i honestedat. 2- Hi ha evidències sobrades de que les feines es van fer i justificar en tots els casos i així ho van certificar les corresponents administracions. També en poden donar fe les desenes de persones i amics del Camí que hi van participar i bona part de les feines es poden veure a la web del Camí. 3-És impossible que n'Emili hagi pogut desviar cap diner perquè ell no ha cobrat mai directament cap subvenció. sinó que aquestes s'han ingressat sempre a la seu central de l'associació Pas. 4- Dels diferents contractes i subvencions atorgades i justificades durant els 7 anys que el Pas fa feina a Mallorca, a dia d'avui n'hi ha part que encara no s'ha arribat a cobrar. Per tot això denunciem el que considerem una incomprensible injustícia i estem treballant intensament perquè l'Emili sigui alliberat d'immediat, així com, perquè s'arxivi definitivament aquesta denúncia.
"Ahir s’instal·là", no "Ahir s’instalà".
Un refrener Mallorqui diu..no t'enrriguis del meu Dol !! que cuant el meu sigui vell el teu sera Nou...!!! Gent simple militant de U.M.sense carrigs es tan imputats per anar d'excurció a cabrera....que vos pareix ???
Com va dir Burillo, director de la Agencia Tributaria del Estado, a la Sexta: En Baleares, no se nos resistía nadie, por la unión entre jueces valientes, fiscales muy motivados "policía de Madrid " ENTREGADA y un equipo ESPECIALIZADO en la Agencia Tributaria.¿ Objectiu ?