La ja exdiputada, en la que fou la seva última aparició a la Cambra, al plenari del Parlament que se celebrà just ahir. | T. Ayuga.

TW
41

La formació econacionalista Més per Mallorca ha informat aquest migdia que la fins ara diputada de la coalició, Joana Lluïsa Mascaró, ha renunciat al seu càrrec, en haver estat citada a declarar com a imputada en el marc de les investigacions per uns pagaments realitzats pel departament del Consell de Mallorca que ella encapçalava l'anterior legislatura.

En concret, fonts del TSJIB apunten que Mascaró haurà de comparèixer davant el magistrat dia 4 d'abril. Tot i la decisió d'abandonar la seva activitat com a diputada, Mascaró ha refermat la seva innocència, i està convençuda que "la justícia demostrarà que l'actuació de l'àrea de Cultura del Consell va ser correcta".

Notícies relacionades

Altres imputats
La titular del Jutjat 12 de Palma, Carmen González, ha citat igualment a declarar en qualitat d'imputat l'exconseller de Turisme, Miquel Nadal, emplaçant-lo per a dia 8 del mateix mes.

També hauran de comparèixer l'esmentat dia 4 l'exsecretari tècnic del departament de Cultura i Patrimoni del Consell, Joan Serra Mercadal, i qui fou cap de programes de Cultura del govern insular, Magí Moranta. A més, dia 8 serà el torn d'Antoni Rebassa, director gerent de l'Institut d'Estratègia Turística (Inestur) fins a juny de 2009.