El conseller de Turisme i exbatle de Calvià, a la seu dels populars. | J. Torres.
Palma22/03/13 0:00
El conseller de Turisme, Carlos Delgado, ha comparegut aquest migdia a la seu del Partit Popular de Palma, i ha assegurat que respectarà el codi ètic del seu partit, i per tant, si es confirma la seva imputació en el cas de les suposades adjudicacions irregulars de ràdio Calvià, posarà els seu càrrec al Govern a disposició del partit.
10 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
@Rasputin... se'ls pot posar per corbata als judicis per donar bona imatge segons el seu tarannà, tanmateix al cérvol ja no li faran falta, pobret!
I els collons del cervol on els possarà?
A disposició del partit? A disposició del Poble? A disposició judicial hauria d'estar aquest bergant!
@ fort i no et moguis carlos. Deu essser una broma, el teu cometari ?
Després de col.locar a la seva "xoxo" a la conselleria ja tindria que dimitir. No te vergonya!!
Aquest home imputat o no hauria de dimitir o ser engegat. Ja són moltes les malifetes que ha fet des de que fou nomenat conseller. Començant per la contractació de la seva al.lota, dimitida per ell mateix al cap d'una setmana, passant pel ridícul dels ous damunt el cap i ara, per rematar, la possible imputació en casos de corrupció.
es millor conseller de turisme de s'història de ses Balears amb diferència. Quina categoria, quin saber estar, un polític en lletres majúscules...En dóna en cuareta a molts, que mai passaran de mediocres
https://www.change.org/es/peticiones/presidente-del-parlamento-europeo-sr-martin-schulz-ilegalizaci%C3%B3n-de-la-fundaci%C3%B3n-nacional-francisco-franco# Recollida de signatures per demanar a Europa la il·legalització de l'entitat feixista i espanyolista Fundación Francisco Franco. Evitam que amb doblers públics es financii el feixisme i la seva exaltació.
A disposició del seu partit?. Hauria de ser a disposició del Poble i que els ciutadàns decidissin si es queda o si s´en va!.
Jo pesava per aqui, no he fet res malfet, ¿ volia anchufa´ s´al-lota, per 42.000€ anuals?, aixo no es res; Festa blanca ??? Pinocho, ses cames no te creixen pero es nas pareix Titanic 3 D