TW
0

El sindicat STEI-i ha assegurat aquest dimecres que la Conselleria d'Educació Cultura i Universitats s'ha compromès a pagar el deute de les despeses de funcionament dels centres públics de 2012, encara que ha considerat que el pagament «és del tot insuficient» si es té en compte el deute global.

El sindicat ha atribuït aquesta decisió, queh an confirmat fonts de la Conselleria d'Educació, a la «pressió sindical» que va resultar de la Mesa Sectorial d'Educació celebrada el passat 15 de gener, ja que segons ha destacat el sindicat, el conseller de Educació, Rafel Bosch, just pretenia pagar dos mesos del deute pendent del segon quadrimestre de 2012.

L'STEI considera que, a pesar que aquest pagament redueix el deute pendent «de gairebé 8 milions d'euros», aquest segueix essent elevat, i ha advertit que seguirà treballant perquè la Conselleria acceleri el pagament de tots els deutes que encara s'arrosseguen, com el del programa de reutilització de llibres de text, la de les beques de menjador escolar i la del quilometratge del professorat itinerant, entre d'altres.