si a la nostra llengua
Manifest de suport a la llengua catalana
Palma16/01/13 0:00
"Enllaçats no acatam" ha posat en marxa una campanya per recollir signatures al manifest Som onze milions, que pretén reivindicar la presència del català als quatre estats i als 68.000 quilòmetres quadrats on es parla actualment.
També a Illes Balears
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- El Col·legi Pedro Poveda celebra la vintena edició del seu Certamen Literari
- El PI, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Per què acatau amb un mapa que diu "català-valencià"?
És un manifest que avança "silenciosament" i sense aturador. Un moment donat generarà crítiques i discursos hostils entre els que ens volen robar el ser, l'esperança i el futur. I és que no hi ha res que emprenyi més el colonitzador que la unió en la resistència dels aborígens. Una de les millors coses que podeu fer si voleu dinamitar l'estratègia assimiladora des Bauzás i companyia, és adherir-vos a la resistència unida d'Enllaçats No Acatam, i compartir la vostra adhesió amb tota la gent que pugueu. Sa nostra resistència és sa seua desesperació!