Mateu Isern, Maria Salom i Isabel Borrego també assistiren al brindis del PP. | PP.
Bauzá es manté ferm amb el seu codi ètic imposat en el si del PP, des que n'assumí la presidència. El president dels populars a les Balears i cap de l'Executiu aprofita qualsevol acte públic per defensar, amb orgull, la seva lluita contra la corrupció. Durant el brindis nadalenc del partit, que enguany ha estat solidari, Bauzá deixà clar que el PP "no fallarà" en la seva lluita contra la corrupció i reiterà el compromís amb el seu codi ètic. "El luxe que tenim és que volem ser diferents i continuarem treballant en aquest compromís, que ens farà més forts que mai", digué el president en un acte que arreplegà un miler de militants i simpatitzants del PP i al qual assistí l'expresident del Parlament Pere Rotger, que deixà el càrrec precisament per la seva imputació en el cas Over.
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ah sí? I que farà, dimitirà? I disoldrà el PP de Balears? Cínics.
En BAuzà se'n pot anar a cagar
Codi etic?????, el PP????? Aaaaaajajajajajajaja, sou uns hipocrites i lo nic bo que teniu es que amb voltros, cada dia som mes els independentistes.
Sr Baussa ets tan curt que amb l'amo i es segon encara perdries es truc. Per lo que estau feent ,cada dia som+mallorqui +catala i menys espanyol.
La màxima mostra de solidaritat del PP amb els que ho passen malament fora que dimitissin i deixassin governar qualsevol altre partit present al parlament. S'aturarien les retallades a les polítiques assistencials i productives i -a la fi- començaria a anar un poc més bé als que campen magres.
FAMILIA POPULAR ???? ES CLAN DE LA PACA DE SON BANYA GOVERNARIA MILLOR ! NO FACIS MES RIALLES JOSERRA !!!