Delgado ha donat a conèixer avui el Pla d'Acció en Promoció Turística 2013 acompanyat pel president del Govern, José Ramón Bauzá, qui ha subratllat que les actuacions de difusió de la destinació Balears s'han dissenyat d'acord amb el sector empresarial i els responsables de les cinc marques de l'Arxipèlag: Mallorca, Menorca, Eivissa, Formentera i Palma de Mallorca.
El cost global d'aquestes iniciatives assolirà els 2,7 milions, segons han detallat, i així i tot, les 107 accions promocionals que es planifiquen per a l'any pròxim representen un increment del 78 % respecte a 2009, mentre que el cost mig per actuació ha baixat en el mateix període en gairebé un 80 %, amb 25.307 euros.
Aquesta serà la inversió pública mitjana a les 17 fires generalistes, les 28 fires especialitzades, les 13 accions promocionals en països emissors, les 30 actuacions de promoció a les Illes i els 19 viatges a Balears per a periodistes que es duran a terme l'any que ve.
Aquestes 107 accions gairebé quintupliquen les 22 que s'han realitzat el 2012, amb un cost unitari un 63 % major, el que Delgado ha justificat al·ludint a les retallades pressupostàries i a la càrrega financera que ha suportat el seu departament en 2012.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.