Representants de la nova organització de l'ensenyament, durant la presentació a la seu de la UNAC. | Ferran Aguiló - M.À.C.
Palma27/11/12 0:00
Aquest matí s'ha constituït la Plataforma de l'Ensenyament Concertat, que aglutina nou entitats del sector i que ha nascut amb la intenció de defensar aquest model educatiu i actuar com interlocutor amb el Govern balear en tot allò que li afecta.
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Joan Pere, no t'entenc. La falta d'accents, de signes de puntuació i els excessos de preposicions em DESconcerten més encara. Si els professors afiliats als sindicats dòcils ensenyau com escriviu, estam ben arregladets.
Si clar DESconcertat és que els profesors de que estan afiliats a USO o FSIE no miren pels seus propis interessos
Jo faig feina a la concertada i no en sabia res de res: me fa molt mala pinta veure fsie i uso juntets amb els amos de les escoles. No m'agrada gens ni mica! La que ens espera als professors de la concertada fa por: convenis d'empresa en comptes del col·lectiu!!!!!
Però no hi havia una plataforma ja constituïda? I ara aquesta que és? No ho tenc molt clar, però veure junts segons quins sindicats amb les patronals, no em fa bona olor,quan el gran problema està en el conveni col.lectiu, que du més de tres anys aturat i que les patronals no volen cedir . No ho entenc. Ara seria l'hora que aquesta plataforma defenses el Conveni Autonòmic que tots els sindicats demanan. Que ho feran? Crec que no estan per la labor. Per tant , de que serveix aquesta plataforma? De res , simplement un bluff de cara a la galeria.