fems forans a Son Reus
El debat sobre la incineració de fems forans arriba a la Cambra autonòmica
Activistes de l'agrupació ecologista han fet befa a fora del Parlament sobre la importació de fems. | Ferran Aguiló - P. Bota
Palma13/11/12 0:00
La importació de fems forans per a incinerar-los a la planta de Son Reus s'ha examinat al Parlament des de primera hora de l'horabaixa.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Eh que en Fraga es banyà a Palomares per demostrar que no passava res? Idò que na Catalina Soler enterri la seva casa dins la merda i demostri que no passa res! Eh que no ho farà, la valenta?