fems forans a Son Reus
Company demana a l'oposició que no utilitzi més l'expressió “femer d'Europa”
Segons el conseller de Medi Ambient, danya l'economia balear
Company ha dit que l'activitat econòmica que es generarà en matèria de residus revertirà en uns ingressos de 14 milions i 345 llocs de feina. | Ferran Aguiló - T.A.
Palma25/09/12 0:00
El conseller d'Agricultura, Medi Ambient i Territori, Gabriel Company, ha demanat aquest dimarts al PSIB que no torni a utilitzar l'expressió "femer d'Europa" per referir-se a la importació de combustible derivat de residus ja que l'ús d'aquesta terminologia, segons la seva opinió, no danya el Govern del PP sinó a l'economia de les Balears.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
30 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Els que fa més d'un any que foten l'economia balear són ells, ineptes davant de la situació no han aconseguit crear NI UN SOL LLOC DE FEINA! Ans al contrari!! I si vols emprendre... ja et pots senyar i quedar bé amb Déu perquè et foten doblers de per tot o_O'
Es pot dir amb molts d´idiomes, però clar i net: FEMER D´EUROPA. El que és. Si no anau al diccionari.
No, el que danya l'economia balear no és usar l'expressió: és el convertir-mos en el femer d'Europa. Ara, que amb tant de fems com tenim aquí, no veig perquè cal importar-ne per ser-ho
Femer de La Camorra.
No heu de dir FEMER D'EUROPA heu de dir LLOC DE RECOLLIDA I ELIMINACIÓ DE RESIDUS DOMÈSTICS.
El fum que produeix i els residus, són cancerígens, deman són cancerígens...??? Es que ja tenim molta malaltia per aquí, per favor....teniu eima. Senyors que governau, pensau abans de fer això.
Que s'estima mes que diguin "el basurero d'Europa"?
Si el PP ens porta FEMS de la resta d'Europa a Mallorca, serà evident que serem els FEMATERS d'Europa. Que no ens venguin la moto.
És que en Bàlèár es diur "Basurer de Europa", però els que parlam Català, deim Femer d´Europa" . La poblelle de l´Europe, der Mülleimer Europas, la pattumiera d'Europa, the dustbin of Europe, soptunna Europa, o caixote do lixo da Europa, το σκουπιδοτενεκέ της Ευρώπης, kanta za smeće u Europi,на свалку Европы, skraldespand Europa, prügikasti Euroopas,مزبلة أوروبا, dustbin Evrópu, Europako zakarrontzi, o caixa do lixo de Europa, de donde sacaremos los cuartos cuando Cataluña se haya independizado.
En Company es veu que fa una petita practica a Cabrera, ahir hi vaig passar la nit allà i el port podia, ja hi deu dur els residus de Mallorca?