Armengol ha dit en una roda de premsa que la ciutadania va sortir al carrer el dissabte per dir "basta al PP", ja que els seus governs tenen com a únic objectiu "l'austeritat i les retallades". Segons la líder socialista, el Govern no escolta els ciutadans que es manifesten en contra de la seva política i no té "cap idea" per aconseguir la reactivació econòmica que aconsegueixi el creixement de les Illes.
"Existeix un descontentament generalitzat de la ciutadania de la comunitat autònoma", i per això el PP "està perdent la majoria social", ha insistit Armengol, que ha opinat que des que governa el Partit Popular -fa un any i tres mesos- es viu pitjor a l'Arxipèlag.
Armengol ha criticat que a més el PP pretengui fer de Mallorca "el femer d'Europa" en relació amb la proposta del Consell insular d'importar fems d'altres països per amortitzar la planta d'incineració de Son Reus.
Segons la socialista, amb aquesta iniciativa sols es pretén beneficiar una empresa privada i això tirarà enrere anys de treball per fomentar el reciclatge entre la població mallorquina i evitar majors incineracions.
"Fems són fems, i no són combustible", ha postil·lat, sobre el fet de que la consellera insular Catalina Soler va assegurar fa uns dies que els residus que s'importaran no són en realitat desfets.
Armengol ha estès una vegada més la mà al president del Govern, José Ramón Bauzá, per dialogar i pactar un full de ruta econòmic i polític per ajudar a solucionar la crisi a les Illes.
A més, ha criticat que Bauzá no escolti l'oposició ni contesti les seves preguntes al Parlament, i ha demanat que convoqui una reunió amb l'oposició per parlar dels temes que plantejarà davant el president del Govern, Mariano Rajoy, en la reunió de presidents autonòmics prevista per al 2 d'octubre, i una explicació davant la cambra autonòmica després de l'encontre.
Ha insistit que Bauzá ha de reclamar davant Madrid el que li correspon a les Balears.
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I n´estic molt content que perdi la majoria. També hi vaig està quan la perderen els socialistes. I ho feren perquè molta gent que no anà a votar. Total, per proporcionar un seient a gent que no ha mogut un dit! Mirau si en saben de remenar-los el PP... En fan de feina! Millor dit, en desfan de feina... El Psoe ni això!
El psoe també l'està perdent, la majoria social que fins ara l'ha votat. També hem sabut, i ja era hora, que quan sonen campanes d'independència, com a Catalunya, estan al costat del pp. Conclusió: pp i psoe són les dues cares de la mateixa moneda.
La merda d'europa davallarà sobre els nostres caps en forma de partícules cancerígenes, es com un gran camp d’extermini. Que hem fet malament per tenir aqueta gent del PP que pertorba la convivència , el paisatge i inclús l’aire que respiram. Per deu...
que el pp está perdiendo votantes a espuertas, es cierto. Pero no te creas, armengola que los votos vayan a ir para tu izquierda casposa. Esto se hunde, pero tu tambien. exvotante pp