El PP expedienta Pastor per segona vegada
Palma29/06/12 0:00
El Comitè de Drets i Garanties del PP balear acordà per unanimitat l'obertura d'un altre expedient disciplinari, el segon, al batle de Manacor, Antoni Pastor, suspès de militància de forma cautelar per trencar la disciplina de vot al Parlament, i retirat de forma temporal dels seus càrrecs del partit també per aquest motiu.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
13 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ja podeu expedientar, ja. Que no us va bé perdre?. Cada vegada que surt na Mabel Cabrer a dir que han expedientat al Manacorí no em puc aguantar les rialles!!!
anim Sr. Pastor, ha demostrat que es un politic al qui la llibertat l,importa mes que la submisio.
CREIS QUE EL SENYOR PASTOR VOTARIA EL MATEIX SI FOS PRESIDENT DEL CONSELL TAL I COM ELL VOLIA?
M'agrada veure com el PP ésincapaç de convencer ni als seus pròpis regidors, i d'onze que en tenia a Manacor, n'hi ha 8 que prefereixen que els treguin a aguantar un josera tan poc capacitat i prepotent...
Antoni Pastor, un polític que ha demostrat tenir criteri, saber exercir la llibertat i estar al servei del poble i no del partit.
En Juanet, fa menys d'un minut Catalanufets cantar amb jo Jo som ESPANYOL, ESPANYOL, ESPANYOL, Jo som ESPANYOL, ESPANYOL, ESPANYOL, Jo som ESPANYOL, ESPANYOL, ESPANYOL, MALLORQUÍ I BALEAR .. no voleu independència .. je je je com està Palma de banderes d'Espanya .. hi ha per tots els balcons je,je.. Il · lusos que SOU uns il · lusos Salut i Força
El PP ha perdido Manacor y Pastor,unto a sus perrunos servidores, ha arruinado su carrera política.Todos salimos ganando.
Toni Pastor amb dos collons! No amollis. Envia'l a porgar fum, a aquest talibauzán madrileñufo. Visca Manacor! Visca Mallorca!
¿no tienen ningun otro problema? ¿todo marcha tan bien? creo que podrian pensar en quitar paro, y no en su codigo etico
Poden obrir tots els expedients que vulguin: els del PP han perdut Manacor.