Ramis afirmà, en roda de premsa, que els grups de l'oposició tenen responsabilitat en la "crispació social" que es viu a la Comunitat, perquè s'han dedicat a "radicalitzar la política" fins a crear una "situació insuportable".
"Aquest primer any de Govern hi ha hagut una absència total de qualsevol aportació positiva per part de l'oposició", assegurà Ramis, qui acusà els socialistes i els econacionalistes de "voler obtenir al carrer" allò que no van tenir a les urnes. El portaveu del PP justificà, a més, les "polítiques certament dures" que s'ha vist "obligat a prendre" l'Executiu de José Ramón Bauzá perquè "no quedava més remei", a causa de la crisi i el dèficit dels comptes.
Quant al tema dels complements mèdics, Ramis convidà l'exconseller socialista Vicenç Thomàs a "donar la cara si té una mica de vergonya", ja que sota el seu mandat es va firmar el conveni que després la sentència del TSJIB anul·là. Així mateix, es referí al diputat socialista Antoni Diéguez com "una caricatura de portaveu" i qüestionà que ara demani dimissions quan ell hauria de donar explicacions sobre alguns casos de corrupció del Pacte.
Pel que fa al possible canvi de govern, del qual s'ha especulat els darrers dies, Ramis afirmà que "les remodelacions no s'anuncien, es fan". A més, sobre la situació del PP de Manacor, apuntà que la suspensió cautelar del batle, Antoni Pastor, es troba dins el procés "aplicat en els estatuts". Amb tot, assenyalà que dins "el PP de Manacor hi haurà canvis". "Tots són majors d'edat i quan prens decisions has de ser responsable", hi insistí el portaveu de la formació conservadora.
Ramis també respongué una pregunta sobre les possibles incompatibilitats de càrrec del president Bauzá. "No crec que cap de les incompatibilitats formals hagués tingut una repercussió real en la gestió del senyor Bauzá", asseverà el portaveu.
29 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aquest senyor de cada cop està més tens i nirviós. Jo d'ell em prendria les coses amb calma, tanmateix està defensant un ppartit que no ha tengut consideracions amb ell i que l'ha allunyat a l'altiplà perquè no faci nosa als que actualment duen el timó (cap a l'abisme, és clar).
Miquel Ramis, traidor a la nostra terra, fidel a Bauzà...
Aquest home té por ecènica. Quan parla als mitjàns fa carotes ( ja en té una de neixement) , però fa ganyotes perque es posa nerviós i diu dois. Vo vull pensar que tampoc és tan beneït i que és l´estrés que li fa fer.
No ho podia dir més clar "situació insuportable". Ido home dimiteix que això es un carrec polític i a ca teva tens les feines ja n'hi haura d'altres que faran les feines amb més bon gust.
Eggggg que n'es d'amarga la nostra medicina, volia dir en Ramis. El problema es que si les coses es fan perque no es queda mes remei val, pero cuant es fan aixi no es tracta a potades a la gent que es el que fa el PP
LA LENGUA, HERRAMIENTA DE COMUNICACIÓN El ámbito público tendrá como vehiculares las dos lenguas oficiales, con plena naturalidad, y la Administración se abstendrá de invadir el ámbito de la intimidad privada o de la libertad de empresa con políticas coactivas en un sentido u otro. Això és el que diu el programa del pp, com es pot tenir com a llengua vehicular les dues si no s'exigeix el seu coneixement als funcionaris?
Miguel Ramis = Voltor Major del Regne dels Renegats.
Me fa molta gràcia tota aquesta genteta que vol fer culpable a un any de govern d´en JR, de tots els seus mals i complexes. El govern d´en JR, desgraciadament, no és el primer govern PPero de Ses Illes. De fet, crec que si em pos a recordar, des de el gloriós adveniment de la nostra sagrada Constitució fins a dia d´avui, hi ha agut més anys de govern del PP que d´altra casta a Balears. I si haguéssis de descomptar autèntiques animaladas antinatura, com certs "Pactes de Progrés" que s´han duit a terme per tal de que no guanyàs el PP, ja ni et vull contar. Balears, per bé o mal, és de dretes ... es desastre de gestió del pacte amb Na Armengola al capdavant deixant el Consell amb els caixons buits i no dic les més de 275.000 factures sense pagar .. des pacte
Toni, per començar ets un maleducat. Mon pare és ben mallorquí, igual que els meus padrins i així em puc remuntar moltes generacions. Tampoc sóc "catalino" encara que la meva padrina era Catalina, com moltes dones mallorquines. Per a mi el psoe i el pp són pràcticament igual de dolents ja que ni uns ni els altres defensen l'economia balear i tant uns com els altres es preocupen més d'enviar els nostres doblers per fer AVE's inutils per les espanyes que d'arreglar canostra. Igualment podeu seguir donant tota la culpa a l'herència rebuda i creure (els votants del pp teniu tan poca capacitat mental que vos ceis aquestes coses) que l'anterior govern va deixar les arques plenes i tot pagat. El que deixaren varen esser molts de deutes, moltes obres faraòniques sense pagar i molts de doblers ROBATS al poble, o ja no recordau un tal Matas? A nivell nacional si vols podem xerrar del gran ministre ecònomic que va dir que deixava el rebost ple, un senyor de nom Rodrigo Rato que per si no has seguit la seva carrera et dirè que desprès de deixar la economia espanyola benissim va passar a dirigir el FMI i va partir d'allà aconseguint una maravellossa crisis mundial per dirigir Bankia on com tots sabem la seva màgnifica gestiò ha conduït l'entitat i de retruc l'economia del país que es dedica a rescatar inutils a la ruïna... és evident que aquests varen deixar una economia sanejada i que en ZP ha fet tots els desastres... sobretot a les comunitats més endeutades (Madrid i País Valencià) governades des de temps inmemorials per els socialistes... o no? Per cert, en quan al tema de que els socialistes haguessin fets els mateixos retalls... no ho sabem però podem comparar les politiques del pp amb les dels socialistes francesos que ara han guanyat i que aposten per politiques de creixement i no de retall, per rebaixar l'edat de jubilació als 60 anys en comptes de pujarla als 67, per rebaixar un 30% el sou de l'equip de govern enlloc de augmentarsel un 26% com ha fet l'inutil de Bauzá.
CARRONYAIRES ??? I SES PaParres QUE FAN MÉS QUE XUPAR SA SANG ????