si a la nostra llengua
Català sense aturall
Can Alcover acollí ahir 24 hores de lectura a favor de la llengua
Palma29/04/12 0:00
Les protestes en contra de la rebaixa del català, impulsada pel PP, continuen a pas valent. Ahir fou el torn d'un cicle de lectures literàries a Can Alcover, en el qual participaren una quarantena de ciutadans entre les 19 hores de divendres i la mateixa hora de dissabte. Foren, doncs, 24 hores seguides de lectura, que no s'interromperen ni de matinada i en les quals se sentiren els clàssics de la llengua catalana, però també alguns autors universals.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Ataquen amb pintura el bust d’homenatge a Joan Mascaró i Fornés
13 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Es triste conocer la realidad ... eh Antony...
"el observador" l'observador (no és tant complicat es CATALA) I tu que ets el fantasma des fòrums de dBalears! Per tot l'amolles i encara esper que en diguis alguna de condreta............... Venga que tu potsssssssss!!!!!!!!
Veo que no hay ningún interés por este asunto, porque evidentemente a nadie le interesa, por mucho que unos cuantos no duerman pensando en lo contrario.
Per en Campos Tot s'hi va llegir tal com ho hagués fet mossèn Alcover, en registre literari o standard, allò que pertocava en tal registre, i en registre col·loquial allò que corresponia fer en registre col·loquial, tal com s'ha fet sempre a Mallorca.
I ses rondalles com es llegiren? Com pertoca o "normalitzades al barceloní"?
És un acte estrictament mallorquí i m'agradaria que ses altres illes també hi fossen presents. Ni davant s'adversitat més pregona ses illes deixen d'anar cada una pes seu vent!
Tens tota sa raó 2on per avall, "no l'hi arribam ni ha ses soles de ses sabates" t'has quedat??????????? Però és que tu ni tant sols t'acostes a ses nostres!!!!!!!!!!!!!
Qualcú ha rebut un correu amb la foto d´un llibre pudent?. Els gonelles ara es dediquen a bombardejar el correu de la gent amb aquesta "reliquia". Un dia que tengui temps escriuré sobre qui era el seu autor i quines eren les seves pretensións.
Amics de s'IEC recitant n'Alcover?. No teniu empena de Deu, lletgiu en Fabra tot lo que volgueu, però deixau en Mossen tranquil, primer li vareu enflocar sa senyera a Manacor i ara l'empleau per ses vostres pretensions catalanistes. Ell ho va veure clar i li va costar ben car però no va consentir que trepitjassin sa nostra llengo, no con voltros. No li arribau ni a sa sola de ses sebates
En total foren 46 lectors que feren 58 lectures