Antonio Gómez ha defensat la descentralitzció. Foto d'arxiu: Grup Serra. | J. TORRES

TW
0

"No estam per tornar competències, el que cal fer és executar-les d'una manera més eficaç", ha afirmat avui el conseller de Presidència, Antonio Gómez, amb referència a la proposta de devolució de competències al Govern central plantejada per la presidenta de Madrid, Esperança Aguirre.

Gómez ha assegurat que la clau per millorar l'eficiència de les administracions públiques és evitar duplicitats i ha defensat la descentralització, perquè "apropar l'administració al ciutadà" millora la prestació de serveis.

El conseller ha indicat que el Govern no ha analitzat amb detall la proposta plantejada al president Mariano Rajoy per la cap de l'executiu autonòmic madrileny, però ha assenyalat que els membres del gabinet balear no creuen que sigui una idea positiva.

Per contra, ha incidit que "el sistema de les autonomies està funcionant molt bé" i que només precisa ajusts que evitin duplicitats competencials entre administracions.