Així ho ha confirmat en roda de premsa la portaveu parlamentària del PP, Mabel Cabrer, el grup del qual preguntarà demà al conseller de Turisme i a Esports, Carlos Delgado, sobre els resultats de les seves gestions amb el ministeri de Foment per impulsar millores en el transport aeri.
Cabrer ha subratllat que les limitacions de rutes i freqüències aèries en temporada baixa, especialment perjudicials en el cas de Menorca i Eivissa, s'han agreujat per la suspensió sobtada de l'activitat de Spanair.
Per això, el PP d'Eivissa ha presentat una esmena a la ponència política que el partit debatrà a la reunió de Sevilla en la qual planteja que es tingui en compte el caràcter estratègic que el transport aeri té per a l'arxipèlag i defensa la declaració de servei públic dels enllaços amb la península.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.