El Jutjat contenciós administratiu número 2 de Palma ha suspès provisionalment la resolució amb la qual Vicepresidència econòmica del Govern va autoritzar l'Expedient de Regulació d'Ocupació (*ERE) de Ràdio i Televisió de Mallorca (RTVM).
UGT ha informat a través d'un comunicat que el jutjat ha donat de termini al Govern tres dies hàbils perquè presenti les al·legacions que estimi oportunes sobre la mesura cautelar sol·licitada pel comitè d'empresa de RTVM i els sindicats SPIB, STEI-i, UGT i CCOO.
Després d'aquest tràmit, el jutjat dictarà resolució sobre si suspèn o no l'ERE de l'ens públic fins que es dicti sentència definitiva.
El comitè d'empresa de RTVM i els sindicats que ho integren van sol·licitar, en el marc del recurs contenciós administratiu contra la decisió del Govern, una «mesura cautelaríssima» de suspensió de l'execució de l'ERE que pogués garantir la continuïtat de la RTVM durant la tramitació del procediment.
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No al tancament de RTV Mallorca. Un servei públic no es pot tancar d'aquesta manera. Demanau idees per estalviar, que els ciutadans en tenim moltes. Bauzá, deixa de pagar una durada a Farrús amb Ràdio Marratxí. Per exemple. Un dels municipis més endeutats de Mallorca, Marratxí! I aquest ens ha de salvar.
Esper que el reis d'orient duguin carbó a Carrillo, Salom, Bauzà i companyia, i ens haguin d'aguantar per molt de temps. Si la volen tancar, que facin les coses com toca, no per collons i tirant doblers amb els amics de Price i companyia.