El decret llei preveu modificacions en la normativa tributària balear i no contempla el cobrament de l'Impost del Patrimoni recuperat per l'Executiu central sortint a les rendes superiors als 700.000 euros, la qual cosa suposaria un ingrés per a les arques de la comunitat de 23 milions d'euros.
El portaveu de l'Executiu, Rafel Bosch, ha informat de l'aprovació d'avui del Consell de Govern del decret referit llei que afecta els tributs cedits i a què gestiona la pròpia Administració autonòmica.
Davant de les crítiques de l'oposició que és "intolerable" que aquestes mesures no es debatin i aprovin en el Parlament, el portaveu ha respost que el Govern pretén impulsar com més aviat millor l'economia balear i ha reiterat que tant el PSIB-PSOE com el PSM "poques lliçons poden donar i podrien aplicar-se el conte" perquè el Govern anterior ni va aprovar els comptes de la Comunitat de 2011 ni les va lliurar a la Cambra Legislativa.
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No és qüestió de fotre els rics sinó que els rics tenguin prou confiança per invertir i moure el mercat laboral... Si els imposts pagats aquí per treballadors i empresariat queden íntegrament a les Illes Balears i no es destinen, en gran part, a fora per mantenir altres comunitats, no hem de menester pujar imposts. Ja en pagam prou tots.
Ja poden prendre mesures, hi ha 240.000 treballadors de sobra. ¿Qui serà el valent a enviar lo que sobra a Africa, Amèrica, Àsia i Oceania?
" El Govern ha aprovat avui un decret llei que preveu modificacions en la normativa tributària balear i no contempla el cobrament de l'Impost del Patrimoni recuperat per l'Executiu central sortint a les rendes superiors als 700.000 euros, la qual cosa suposaria un ingrés per a les arques de la comunitat de 23 milions d'euros." AMB DOS COLLONS. Seguim adormits ....
No s'han de posar més imposts a ningú, sinó que els imposts que paguen rics i pobres a les Illes Balears han de quedar aquí. No han d'anar fora per mantenir altres comunitats.
Ens treuran de la crisi reduïnt els impostos als RICS? Que no us n'heu donat compte que aquest guarda de mens només governen per 4 rics i pels guiris? Als mallorquins que ens petin si fos per ells
O sia, regala 23 milions d'euros ALS MÉS RICS DE LES ILLES I ELS ALTRES QUE ES FOTIN!!!!!!!! Rafa? Coco? Emigrante? Adlàters??