Fuster i Toledo, els portaveus del Grup de professionals de l'àmbit social, anunciaren la mobilització de divendres. | J.Morey

TW
11

 

Les retallades socials del PP han deixat a Mallorca 82.000 persones sense atenció, per ara. Xerram de persones amb algun tipus de discapacitat o malaltia mental, persones en procés de rehabilitació, gent aturada de llarga duració, persones que no tenen recursos i gent en situació de vulnerabilitat i famílies en exclusió social. El pitjor del cas és que la xifra d'afectats pot augmentar.

Els portaveus del Grup de professionals de l'àmbit social, Jordi Fuster i Antònia Toledo, s'aplegaren ahir davant el palau de congressos -per demostrar que tenen doblers pel que volen- amb una vintena de professionals dels sectors socials per anunciar que divendres hi ha convocada una manifestació a les 18.00 hores a la Porta del Camp per denunciar les retallades socials del PP, que han deixat en una situació més que precària el sector.

Els portaveus estimaren que en conjunt les administracions han retallat 45 milions destinats a diferents programes i que estan afectant els 2.000 professionals que fan feina en aquest àmbit. Els concentrats es varen posar davant un gran cartell que deia: "Per dignitat. No a la destrucció de l'estat del benestar" i corejaren: "No són retallades, són punyalades".